Vakgebieden

Wij zorgen voor een goede prijs-kwaliteit verhouding, staan open voor contact om onze cliënten zo veel mogelijk te begeleiden en wij zetten alles op alles voor een fijne samenwerking. Hieronder treft u onze vakgebieden aan.

Belastingaangiften

Wij ondersteunen onze cliënten bij het uitvoeren van de belastingaangiften. Wij beschikken hierbij over de meest geavanceerde belastingaangiften-software. Wij zijn aangesloten bij het Register voor Belastingadviseurs. Derhalve zijn wij verplicht jaarlijks 40 PE punten (permanente educatie) te behalen.

Wij verzorgen alle soorten belastingaangiften, zoals loonbelasting, inkomstenbelasting, omzetbelasting, vennootschapsbelasting, dividendbelasting en erfbelasting.

Bij het uitvoeren van de belastingaangiften voorzien wij onze cliënten van de benodigde hulp, adviezen en tips om onnodige kosten tegen te gaan en wij zorgen ervoor dat de aangiften fiscaal zo optimaal mogelijk worden ingediend.​

  

Administratie ZZP & MKB

 

Onze missie is om onze cliënten de lasten uit handen te nemen en te ondersteunen bij het voeren van de administratie. Wij kunnen, indien gewenst, de gehele administratie uit handen nemen. 

 

Wij zorgen ervoor dat onze cliënten continu de financiële ontwikkelingen en de huidige gang van zaken inzichtelijk wordt gemaakt. 

Het is uitermate belangrijk om over een overzichtelijke administratie te beschikken. Door te zorgen voor een correcte aangifte van inkomstenbelasting en een overzichtelijke administratie kunnen wij misverstanden tussen de Belastingdienst en de ondernemer voorkomen.

Loonadministratie

Voor de ondernemer kan het opzetten en bijhouden van de loonadministratie vaak overkomen als ongewenste administratieve rompslomp. Wij verzorgen de loonadministratie graag voor onze cliënten en zorgen ervoor dat de loonadministratie conform de regelgeving wordt bijgehouden. Hiermee voorkomen wij lastige situaties tussen de ondernemer en de fiscus.

Wij verzorgen en dienen de aangifte loonheffingen in, stellen de loonstaten op, zorgen voor de loonstroken en verzorgen de jaaropgave.

 

Wij ontlasten onze cliënten graag door het uit handen te nemen van de loonadministratie, wij streven hierbij een prettig samenwerkingsverband na en verwachten een correcte en volledige indiening van de mutaties van onze cliënten.

Financieel advies

 

Doordat wij op de hoogte zijn van de huidige fiscale regelingen kunnen wij onze cliënten zo goed mogelijk op weg helpen in de wirwar van de reglementen op belastingtechnisch gebied. Wij kunnen onze cliënten ondersteunen en adviseren als gaat om rechtsvorm, vermogensetikettering (vermogenscomponenten zoals onroerend goed, auto, motor op de zaak of prive), welke zakelijke kosten mogen worden opgevoerd, etc.

Wij willen onze cliënten graag helpen om de financiële zaken op orde te krijgen. Wij willen hiervoor graag om de tafel gaan zitten, zodat wij alle mogelijkheden met onze cliënten door kunnen nemen en tevens onze cliënten kunnen voorzien van adequaat advies over alle zaken die komen kijken bij het starten/beheren van een onderneming. 

Online boekhouding

Onze onderneming is volledig up to date en beschikt over de modernste middelen om de boekhouding en alle zaken die daarbij komen kijken met maximale efficiëntie te kunnen verwerken. Wij behouden hierbij onze standaarden en professionaliteit. 

 

Bij voorkeur werken wij met Snelstart Online, Exact Online, Moneybird of MoneyMonk. Wij hebben echter ook de mogelijkheid om met alle overige boekhoudpakketten te werken en kunnen dit volledig doen naar de wens van de cliënt.

Opstellen prognoses

 

Als ondernemer is het belangrijk om prognoses op te stellen zodat u weet hoe u (in de toekomst) ervoor staat en wat de gevolgen zijn van bepaalde beslissingen. De prognose biedt u de mogelijkheid om een totaaloverzicht te verkrijgen over de verwachte financiële gevolgen van uw acties in het ondernemerschap. Tevens is een realistische prognose een vereiste voor het aantrekken van vreemd vermogen.

Wij stellen voor onze cliënten prognoses op en ondersteunen onze cliënten bij het vertalen van wensen en voornemens in financiële doelstellingen. Ook beoordelen en creëren wij exploitatiebegrotingen, liquiditeitsprognoses en balansprognoses ter ondersteuning van onze cliënten.

Druivenstraat 14

1326 HE, Almere

Tel: 036-5450130
Email: info@tppconsultancy.nl

KVK nummer: 39065193

BTW nummer: NL 8201.87.914.B.01

Contact
Navigatie
Overige informatie

© TPP Consultancy & Administratieve Dienstverlening